Ви тут: Головна Монтаж Контроль доступу

 

Монтаж і установлення систем контролю й управління доступом (СКД, СКУД)

skud1

Системи контролю й управління доступом (СКУД) використовуються для забезпечення контролю над санкціонованим доступом у приміщення, що перебувають під охороною, а також з метою запобігання несанкціонованого проникнення в ці приміщення. Контроль над проходом співробітників на охоронювані території проводиться за допомогою спеціальних ідентифікаторів, до яких належать: кодонаборні панелі, безконтактні карти, біометричні считувачі ( для ідентифікації по голосу, сітківці ока або відбиткам пальців), які в сукупності з контролерами й считувачами управляють системою відкриття турнікетів, дверей, хвірток, шлюзів, шлагбаумів.

Системи контролю й управління доступом, включаючи шлагбаум, є сьогодні невід'ємною частиною будь-якої інтегрованої системи безпеки, даючи можливість регламентувати, обмежити, упорядкувати доступ у різні приміщення, фіксуючи при цьому всю інформацію про будь-які переміщення з метою її наступного використання.

Багатьма клієнтами установлення систем контролю доступу проводиться для того, щоб мати можливість фіксувати загальну кількість людей, які перебувають на об'єкті, місцезнаходження кожного з них, вести табельний облік кожного співробітника.

Правильно зроблений монтаж систем контролю доступу дозволяє виконувати безліч завдань. Складні системи включають один або кілька комп'ютерів, можуть контролювати ситуацію, при цьому ґрунтуючись на поточному часі, святкових днях, дні тижня.

Система складає протокол усіх подій – кількість проходів користувача через певні двері в певний час, спроби несанкціонованого доступу, доступ користувача в приміщення в неробочий час і т.д.

Після того, як установка систем контролю доступу зроблена, програмне забезпечення дає можливість одержувати різні види звітів про події, що відбувалися за певний час. Різні системи доступу можуть мати велику кількість додаткових функцій – таких, як захист об'єкта від несанкціонованого доступу в приміщення при передачі карти доступу, графічне відображення на моніторі комп'ютера загального плану охоронюваного об'єкта з повним відображенням усіх тривожних ситуацій, відеоспостереження і т.д.

Сьогодні можливо здійснити монтаж систем контролю доступу локальних і мережевих. Локальні управляють лише однієї певною точкою доступу (двері), не підключаючись до комп'ютера. А от мережеві дозволяють управляти безліччю точок, дають можливість розмежовувати доступ за часом, об'єктами, статусом, дозволяють дистанційно управляти точками доступу, контролювати й ураховувати робочий час, поєднувати кілька віддалених об'єктів в одну систему.

Гарна система контролю доступу допоможе розв'язати безліч завдань, забезпечити надійну охорону приміщення й сповістити про всі переміщення користувачів, що дуже актуально на сьогоднішній день, коли боротьба за доступ до інформації стає усе більш глобальною.

КОНТРОЛЬ ДОСТУПУ В ОФІСІ

У вас окремий офіс, або ваша фірма розташовується в бізнес-центрі? У кожному разі вам варто подумати про установлення системи контролю доступу. Установлення вашої власної СКД в офісі переслідує відразу кілька цілей.

Економічність.
Разом з підвищеним рівнем безпеки й зручною системою контролю, обслуговування СКД не вимагає значних витрат, чому багато в чому сприяє мінімальне спрацювання устаткування при експлуатації.

Безпека.
Установлення системи контролю доступу в офісі дозволить значно скоротити витрати на охорону, а також у будь-який момент налаштувати час і зони доступу індивідуально для кожного працівника компанії або відвідувача. Наприклад, закрити допуск в офісні приміщення для всіх співробітників у неробочий час або обмежити число людей, що мають доступ у кабінет начальника, бухгалтерію або на склад.

Облік робочого часу.
Приклавши карту або брелок до считувача, співробітник відзначає початок робочого дня і його кінець, а також періоди відсутності в офісі. Відомості збираються й аналізуються; наприкінці звітного тижня або місяця один погляд на зведену таблицю дозволить моментально оцінити пунктуальність кожного працівника компанії. На ваше бажання можна враховувати або не враховувати обідні й інші перерви протягом дня, а також переміщення співробітників між відділами. Крім того, позначки на контрольних точках дозволять моментально визначити, де перебуває співробітник.

КОНТРОЛЬ ДОСТУПУ НА ПРОХІДНИЙ

Для офісу, бізнес-центру або підприємства прохідна — винятково важливе місце. Як театр починається з вішалки, так і прохідна створює перше, важливе враження про організацію.

Якщо ви прагнете забезпечити безпеку й комфортний доступ для відвідувачів і співробітників — саме час замислитися про установлення сучасної системи контролю доступу.

Безпека.
Сучасні СКД, що працюють на безконтактних картах або брелоках, забезпечують високий рівень безпеки. Такий ключ неможливо підробити, як, наприклад, паперові пропуски. Зчитана інформація надходить на пульт охорони, не тільки фіксуючи прохід людини, але й дозволяючи при бажанні звірити його зі фотографією, що зберігається в базі даних.

Швидкість.
Разом з тим електронні ключі до мінімуму скорочують час перебування на прохідний. Пропускна швидкість прохідний критична для бізнес-центрів або підприємств, де в ранкові й вечірні «години пік» на входах і виходах накопичується велика кількість людей. Також можливо в будь-який момент миттєво дозволити або скасувати доступ будь-якої людини на охоронювану територію.

Ефективна робота охорони.
Використання безконтактних ключів полегшує життя вахтерам і охоронцям, дозволяючи не розпорошувати увагу. Немає необхідності причепливо вивчати пропуск кожного, хто входить: СКД виконує цю роботу автоматично й миттєво, дозволяючи персоналу охоронної служби зосередитися на більш важливих завданнях.

КОНТРОЛЬ ДОСТУПУ НА ПАРКУВАННІ

Система контролю доступу на автостоянці — безперечно необхідний елемент. Саме безпека, забезпечена СКД, відрізняє автостоянку від уподобаного місця під вікнами будинку, офісу або підприємства.

Регульований допуск на охоронювану територію є порятунком від безлічі неприємностей. Установлення шлагбаума запобіжить проникненню на територію небажаних транспортних засобів. Це не тільки забезпечує безпеку, але й дозволяє зберегти паркувальне місце для транспорту, що дійсно має відношення до організації, поруч із якої розташована автостоянка.

Установка системи контролю доступу дозволить проконтролювати точний час знаходження на автостоянці кожного автомобіля, що особливо важливо для обліку, якщо паркування є платним. Реєстрація номерів також допомагає запобігати викраденням автомобілів.

КОНТРОЛЬ ДОСТУПУ В ГОТЕЛІ

Як організований контроль доступу у вашому готелі? Якщо ви ще використовуєте звичайні механічні ключі для відкривання номерів і службових приміщень, то прийшов час подумати про установлення сучасної електронної системи контролю доступу. Такі системи мають ряд переваг, причому як для власника й персоналу готелю, так і для його гостей.

Безпека відвідувачів і їх майна.
На відміну від звичайного ключа, можна дозволити доступ у номер лише тому персоналу готелю, який дійсно має право там перебувати. А за допомогою автоматизованого обліку можливо точно визначити, хто й коли заходив у номер. Це допоможе провести оперативне розслідування в можливих неприємних ситуаціях. Також можна задати індивідуальний час доступу: наприклад, гості готелю можуть бути впевнені, що покоївка ввійде в номер для прибирання тільки в певний час.

Зручність.
Можливо відразу запрограмувати електронні ключі для цілої групи гостей. А прикласти карту або брелок до считувача набагато простіше, чим розбиратися з механічними замками — згадайте, як часом непросто звикнути до нового замка. Існують считувачі з більшим радіусом дії, які реагують на ключ за кілька метрів: при наближенні гостю до дверей вона розчиняється сама — не потрібно навіть діставати його з кишені.

Легка заміна ключа —
і знову безпека. Втрата або крадіжка електронного ключа не стане проблемою. Досить скасувати попередній ключ і завести новий. А це означає, що гість у найкоротший термін одержує заміну, при цьому будучи абсолютно певен, що ніхто не проникне в номер, використовуючи старий ключ.

КОНТРОЛЬ ДОСТУПУ В ШКОЛІ

Система контролю доступу «Школа» спроектована спеціально для навчальних закладів.

Дана система безпеки запобіжить проникненню на територію школи небажаних відвідувачів і забезпечить підвищення дисципліни учнів.

Відправлення Sms-Повідомлень дозволяє батькам оперативно одержувати інформацію про відвідуваність дитини, його прогулах і запізненнях.

Безпека

Система пропуску працює з безконтактними картами. Кожній дитині й співробітникові оформляється унікальна картка-пропуск, підробити який неможливо. Система виключає подвійний прохід у школу по одній і тій же карті. Відеоідентифікація дозволяє порівняти людину, що приклала карту-пропуск до турнікета й фотографію з бази даних, яка з'являється на моніторі охоронця. Таким чином, виключається використання пропусків сторонніми людьми й досягається високий рівень безпеки.

Облік запізнень, прогулів і Sms-Повідомлення

Система веде облік приходів/відходів учня зі школи й автоматично відправляє батькам повідомлення. Тепер не потрібно хвилюватися, чи благополучно дійшла дитина до школи. У системі існують можливість задати розклад уроків для кожного учня; ураховувати пропуски по поважних причинах. Автоматизовані звіти дозволяють класному керівникові й батькам миттєво визначити всі прогули й запізнення учня й вжити своєчасних заходів.

Захист кабінетів і поверхів

За бажанням можна обладнати системою додаткового доступу блок молодших класів, кабінети керівництва й медика, учительську, лабораторії при кабінетах природничих наук, їдальню, спортзал. Відчинити двері в дані приміщення зовні зможуть тільки дозволені користувачі, приклавши карту до считувача. Вихід із приміщень вільний: досить буде нажати кнопку, розташовану поруч із дверною ручкою.

Надзвичайні ситуації

Поворотна секція «Антипаніка» забезпечить вільний прохід при виникненні надзвичайної ситуації. Додаткова комплектація спеціальними складними планками «Антипаніка» збільшує зону вільного виходу. Ці опції допоможуть евакуювати учнів і працівників школи, не створюючи товкучку біля турнікета при пожежі, погрозі теракту або виникненні іншої надзвичайної ситуації.

Система безпеки «Школа». Принцип дії

У вестибюлі навчального закладу встановлюється електронна прохідна. Індикація на табло прохідній інтуїтивно зрозуміла дитині й дозволяє визначити, дозволений або заборонений прохід через турнікет.

Для кожного учня й співробітника школи заводять електронні ключі-карти. У базу даних системи заносяться відомості про викладачів і учнів школи. При піднесенні карти до турнікета система зчитує інформацію з карти, відкриває турнікет для проходу або залишає його заблокованим. Якщо дитина забула пропуск вдома, охоронець за допомогою пульта ДУ може відкрити турнікет.

Усі події (входи, виходи, відкривання за допомогою пульта) фіксуються в пам'яті системи. Ці дані згодом можна переглянути на комп'ютері й скласти детальні звіти. При бажанні батьків за картою учня закріплюється номер телефону, на який будуть приходити Sms-Повідомлення.

 


Brown Blue Orange